loading...
تارنگار عقاب جادویی
ParSa بازدید : 585 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (2)

دلار، به عنوان پول رایج بین المللی، دارای نشانه های بی شماری در رابطه با صهیونیسم و فراماسونری است. در ادامه بخشی از تحقیق کوتاه را جع به 

یک دلاری که توسط یکی از دانش آموزان آگاه، و همکلاسی و دوست خوبم آماده شده است را ببینید.  


 

عکس ها با کیفیت بالا :  1  /  2


برای دانلود پی دی اف کامل به همراه عکس ها روی لینک زیر کلیک کنید 

دانلود پی دی اف با حجم 1/2 مگابایت   

 

بخشی از تحقیق :

       روند گنجاندن نمادهای یهودی – ماسونی در اسکناس 1 دلاری ختم نگشت و تمامی اسکناسهای بعد از آن نیز از این امر مستثنا نبودند.

       اما اسکناس 1 دلاری به عنوان نخستین اسکناس و از طرفی دیگر به لحاظ تعدد نشانه های ماسونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کشف رمز از آن نیات پشت پرده و مخوف طراحان نظم نوین جهانی را آشکار می سازد.

       پیش از پرداختن به این مسئله توضیحی اجمالی  راجع به برخی  اعداد مقدس ماسونها لازم است.

نخستین عدد 9 است که به حلقه 9 نفره زنجیره ماسونها ، تعداد استادانی که در جستجوی حیرام رفتند تعداد ضربه های درجه استادی و... اشاره دارد.

        دومین عدد 11 است که آن نیز به دوستون بواز و جاکین که بنا بر اعتقاد ماسونها  در ابتدای معبد سلیمان قرار داشتند، (مجموع ستارگان 5 و 6 پر)، تنها عدد دورقمی که اکر برعکس شود تغییر نمی کند و ... اشاره دارد.

       سومین عدد 13 است که بی شک از مهمترین نشانه های  تعلق فراماسونری به یهودیان و مصر باستان است که دلایلی از قبیل اتفاق موسوم به  پوریم در 13 فروردین در عهد خشایار شاه ، 13 تکه از بدن اوسیریس که توسط ایسیس(خدایان مصر باستان) پیدا شد ، خیانت سیزدهمین نفر(یهودا اسکاریوتی) به حضرت مسیح (ع) و ... مد نظر است.

       چهارمین عدد 33 است که اشاره دارد  به 33 رتبه و درجه فراماسونری ، حاصل ضرب عدد مقدس ماسونها یعنی یازده در سه مرتبه شاگردی- ابزار یاری و استادی (11* 3=33) ، سن حضرت مسیح هنگام کشته شدن(البته به نشان تمسخر مسیح توسط یهودیان) و...

 

ParSa بازدید : 773 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (2)

به ادامه ی مطلب بروید و با پیام های سابلیمینال ، نقشه ی شیطانی دشمنان اسلام ، آشنا شوید.

برای دانلود پی دی اف کامل به همراه عکس ها، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود پی دی اف با حجم 660 کیلو بایت 

 

ParSa بازدید : 717 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

روی لینک زیر کلیک کنید و این فایل زیپ را دانلود نمایید.

 

این فایل شامل اطلاعات زیادی از اطلاعات پایه تا حتی ذرات زیر اتمی و... را شامل می شود

برای دانلود بهتر است ابتدا برنامه ی اینترنت دانلود منیجر را نصب نمایید 

دانلود فایل زیپ 

ParSa بازدید : 567 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

هرساله در لاس وگاس اجلاسی با نام Black Hat برگزار می شود.

به ادامه ی مطلب بروید و با این اجلاس بیشتر آشنا شوید.

متأسفانه این مطلب مربوط به سال 2010 است {#14} 

ParSa بازدید : 432 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (4)

سری اینیمیشن های شرک را حتما دیدید !!! آیا تا به حال فکر کرده اید که خلق این هیبت این شخصیت تخیلی بود یا واقعی؟!؟


بد نیست بدانید که شخصی با این مشخصات ظاهری وجود داشته و خلق قیافه شرک با الهام از ظاهر این آقا بوده است !

اوریک تیلت که در سال 1903 به دنسا آمده و در سال 1954 هم از دنیا رفته است، یک کشتی گیر حرفه ای بود. آن هم در نخستین سالهایی که ورزش به عنوان سرگرمی شناخته شده بود. او که متولد فرانسه و بسیار باهوش بود، می توانست به 14 زبان دنیا صحبت کند، و به شعر و تجارت هم علاقه ی وافری داشت.

در دهه بیستم زندگی اش گرفتار بیماری نادر آکرومگالی شد که باعث رشد ناهنجار استخوان هایش شد و کل اندامش را در بر گرفت که برایش رنج و عذاب زیادی به ارمغان آورد. در این بین مورد بی مهری مردم نیز قرار گرفت و مجبور شد از محل زندگی اش نقل مکان کند که بسیار هم به آنجا علاقه مند بود.

 

ParSa بازدید : 440 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت جنرال داینامیکس :

شرکت جنرال داینامیکس در 22 سپتامبر 1970 از ادغام دو شرکت سابقه دار کانویر آیرواسپیس و الکتروداینامیک، به وجود آمد. هدف از این اقدام، صرفه جویی در تأسیسات، پرهیز از دوباره کاری ها و همسو کردن فعالیت ها بود. ضرورت چنین اقدامی با درک تنگتر شدن روز به روز عرصه ی رقابت برای شرکت های ضعیفتر در بازار های هوافضایی و تسلیحاتی به خوبی قابل درک است.

پیش از سال 1970، کانویر آیرواسپیس، به کار طراحی و ساخت و توسعه ی هواپیما های نظامی و تجاری، و همچنین، سیستم های اکتشاف فضایی اشتغال داشت. خود این شرکت، شعبه ای از شرکت بزرگ کانویر بود که نه تنها در زمینه های هوافضایی و تسلیحاتی فعال بود، بلکه در تولیدات دیگری مثل مواد ساختمانی، وسایل ارتباط از راه دور و استخراج سنگ معدن هم فعالیت می کرد.

کانویر آیرواسپیس در 1962 برای ساخت هواپیمای جنگنده ی بال متغیر اف. 111 قراردادی را با « نیروی هوایی ایالات متحده » منعقد کرد، و در طول دهه ی 1960 به ساخت و اصلاح مدل های مختلف آن پرداخت. اف. 111، شاخص ترین محصول این شرکت به شمار می رفت. شرکت الکترو داینامیک هم قبل از ادغام در زمینه های موشکی و تسلیحاتی و انواع مختلفی از برنامه های الکترونیکی فعال بود.

هرچند هواپیمای اف. 111 طرح معقولی داشت، و از پشتیبانی ژنرال مک نامارا، هم برخوردار بود، مخارج هنگفت و سقوط های مکرر این هواپیما در ویتنام ، شرایط دشواری برای جنرال داینامیکس چدید آورد که باعث شد تا این بار تلاش هایش را برای موفقیت در مناقصه ی جدید نیروی هوایی متمرکز کند.

پیروزی طرح پیشنهادی جنرال داینامیکس ، به نام اف. 16، در رقابت با طرح پیشنهادی نورث روپ، به نام کبرا، روح تازه ای در کالبد جنرال داینامیکس بود. این بار طرح اف. 16 هواپیمای سبک و تک موتوره ای بود که قیمتش نسبتا ارزان بود و از تکنولوژی بسیار بالایی نیز بهره مند بود.

فروش اف. 16 به کشور های مختلف هم پیمان ایالات متحده و صدور مجوز تولید در بعضی از این کشور ها، محور اصلی فعالیت های جنرال داینامیکس در دهه ی 1970 و 1980 بوده است.

در دسامبر 1992 شعبه ی هواپیما سازی نظامی جنرال داینامیکس، واقع در فورت ورث، به شرکت لاکهید فروخته شد، شرکت لاکهید مارتین، که در اول مارس 1993 تأسیس شد، همه ی فعالیت های هواپیماسازی جنرال داینامیکس را برعهده گرفت و در سال 1995 نیروی انسانی آن در فورت ورث، به 13000 نفر تقلیل یافت.

 

 

ParSa بازدید : 689 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (1)

به ادامه ی مطلب بروید و با این جعبه ی جادویی بیشتر آشنا شوید. جعبه ای که برای پیدا شدن ساخته شده است... جعبه  سیاه نارنجی رنگ !!!

ParSa بازدید : 1114 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (3)

بار ها شده که با دیدن یک چهره ی متفاوت از یک بازیگر در یک فیلم ، شگفت زده شده ایم. جدا از تمام هنر های یک بازیگر در خلق نقش های ماندگار، یعضی از نقش ها بدون داشتن یک گریم مناسب نمی توانند ماندگار شوند.

جیم کری در ماسک، بوریس کارلوف در هیولای فرانکشتاین، هیث لجر فقید در نقش به یاد ماندنی جوکر و .... بدون داشتن یک گریم مناسب نمی توانستند ماندگار شوند. البته گاهی این گریم ها آن قدر طولانی، سخت و طاقت فرساست که به یک عذاب وحشتناک برای بازیگر تبدیل می شود. گریم یکی از مهمترین هنرها برای تعریف صحیح یک شخصیت روی پرده ی سینما و برای تماشاگر است.

به ادامه ی مطلب بروید و نکات بیشتری از گریم را به خاطر بسپارید

ParSa بازدید : 459 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (2)

مشاهده ی رفتار موجودات دنیای زیر اتمی یکی از آرزوهای دیرین فیزیکدانان بوده و هست اما قوانین سختگیرانه ی مکانیک کوانتومی مخدودیت های زیادی برای این کار اعمال می کند . خوشبختانه فیزیکدانان دانشگاه ایالتی اوهایو موفق شده اند با استفاده از لیزر های فوق العاده کوتاه و استفاده از پرتو های برآمده از جابه جایی الکترون ها ، نخستین تصاویر از حرکت اتم ها را درون مولکول نیتروؤن ثبت کرده و راه را برای درک بهتر واکنش های شیمیایی باز کنند.

در این روش از لیزر فوق سریعی استفاده می شود که می تواند پرتوهایی با عمر 50 ففمتو ثانیه به مولکول بتاباند. ( هر ثانیه، یک میلیون میلیارد فمتو ثانیه است) این پرتو لیزری باعث بیرون افتادن یک الکترون از پوسته ی خارجی مولکول می شود و الکترون در تلاش خود برای بازگشت به موقعیت درست خود به شدت با مولکول برخورد می کند.

با اندازه گیری سیگنال پراکنده الکترون در زمان برخورد با مولکول می توان عملکرد داخلی مولکول و موقعیت هسته اتم را بازسازی کرد و همچنین با این روش می توان از حرکت الکترون ها در بازه زمانی چند نانو ثانیه عکس برداری کرد

 

یخ

ParSa بازدید : 503 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

آب بیشترین چگالی را در 4 درجه ی سانتی گراد دارد. وقتی آب را سرد می کنیم و دمایش از 4 درجه ی سانتی گراد پایین تر می آید، مولکول هایش شروع به تجمع در یک شبکه ی منظم بلوری می کنند که فضای بیشتری نسبت به آب مایع اشغال می کند، پس چگالی پایین می آید.

حالا اگر آب را در ظرف بسیار محکمی بریزید و به سرد کردن ادامه دهید، همزمان با افزایش تعداد مولکول هایی که در شبکه ی منظم بلوری درگیر شده اند، هم فشاری که به آب وارد می شود افزایش می یابد و هم این عوامل نیرویی مضاعف به  مولکول هایی که هنوز به صورت مایع آزادند وارد می آورد. اگر ظرف حاوی آب نشکند ، این فشار به سرعت افزایش می یابد تا اینکه در نهایت به حدود 2000 مگا پاسکال ( 2000 اتمسفر ) می رسد و اتم ها شروع به قرار گرفتن در یک آرایش جدید فشرده تر می کنند.

حاصل یخی است که با یخ معمولی تفاوت دارد!

13 نوع یخ شناخته شده اند که در دما ها و فشار های مختلف با ثباتند. به یخ معمولی، یخ یک اچ، می گویند، درحالی که چگال ترین یخ فشار های بالا یخ سه اچ نام دارد. در یک ظرف دربسته فشار حاصل از انبساط سرانجام به نقطه ی تعادل می رسد و آب به صورت ترکیبی از یخ یک اچ و یخ 3 منجمد می شود.

 

 

ParSa بازدید : 393 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

وقتی ادیسون چراغ برق را ساخت، ااحتمالا می دانست که اهمیت آن تنها در روشن کردن خانه ها نیست. این اختراع پیش زمینه ای شد برای اختراعات جدید تر . ادیسون با اختراعش، دنیا را به دو بخش قبل از چراغ و بعد از چراغ تقسیم کرد! اکنون دوباره تاریخ به دو بخش تقسیم شده است. البته نه با اختراع چراغ جدید؛ بلکهه با ساخت دستگاهی به کوچکی یه یو اس بی که قادر است توالی های ژنتیکی را بخواند و در اختیار کاربر قرار دهد.

 

ParSa بازدید : 375 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

شاید وصف هنر قهوه چی های قدیمی را از پدربزرگ های خود شنیده باشید که چطور تعداد زیادی استکان را روی ساعد و دست خود حمل می کنند درحالی که ما حتی یک استکان را هم به هزار زحمت بدون ریختن حمل می کنیم!

به ادامه ی مطلب بروید تا از راز آنها با خبر شوید!

ParSa بازدید : 367 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

این اثر به عنوان قاعده ی فاستر ( به یادبود زیست شناسی به نام جی بریستول فاستر که این قاعده را در سال 1964 مطرح کرد ) شناخته می شود. چیزی که اثر جزیره بیان می کند این است که جانورانی که در سرزمین های اصلی جثه ای کوچک دارند، در جزایر به داشتن چثه ای بزرگ تمایل پیدا می کنند و بالعکس. برای مثال موش های صحرایی غول پیکری با طول بیش از یک متر در بسیاری از جزایر مدیترانه ای یافت شده اند و سنگواره ی ماموت های کوتوله ، مارهای بوای کوچک و فیل های با طول کمتر از 1 متر نیز در بعضی از این جزایر یافت شده اند.

 

دربین زیست شناسان بحث و جدل در رابطه با اثر جزیره زیاد است . در سال 2008 ، دکتر جان ولچ از دانشگاه ادینبرگ نشان داد که نتایج مواردی که براساس تفاوت طول بین پستانداران جزیره و پستانداران سرزمین اصلی بررسی شده اند، اغلب چیزی بیش از یک تفاوت ساده ی آماری نیستند. اما دیگر موارد براساس اندازه ی سر یا کل توده ی بدن هستند درست به نظر می رسند.

 

ParSa بازدید : 369 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

بامداد یکشنبه 17 اردیبهشت سال 1391 ، حضیض مداری ماه با وضعیت بدر آن همزمان شد و بدین ترتیب ماه به بزگترین اندازه ی ظاهری خود در زمین رسید. اما برخلاف تیتر بسیاری از روزنامه ها ، این اتفاق اغلب سالی یک بار اتفاق می افتد.

مدار ماه به دور زمین بیضوی است و نزدیکترین فاصله ی ماه از زمین در هر 3/27 روز یک بار اتفاق می افتد اما این رویداد در اهله های ممختلف اتفاق می افتد و معمولا هنگتم بدر است که تاثیر آن بیشتر است.

در 17 اردیبهشت ماه در فاصله ی 356955 کیلومتری از زمین قرار داشت و چشم اندازی 16 درصد بزرگتر و 30 درصد درخشانتر به نمایش گذاشت.

 

ParSa بازدید : 596 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

احتراق خود به خودی انسان :

گاهی اوقات یک نفر را در حالی پیدا می کنند که کلا به خاکستر تبدیل شده، درحالی که  آسیب چندانی به محیط اطرافش وارد نشده استو هیچ عامل مشخصی برای احتراق وجود ندارد. یعنی آن فرد دچار احتراق خود به خودی شده است. این اتفاق بسیار نادر است قربانیان آن اغلب افراد مسنی هستند که تنها زندگی می کنند.

خیلی ها تصور می کنند تنها یک پدیده ی ماورایی و بیگانه می تواند چنین آتش سوزی هایی را توضیح دهد.اغلب یک جفت پای سالم پیدا می شود؛ درحالی که بقیه ی بدن کاملا سوخته است. اما این اتفاق دلیل علمی دارد و به آن « اثر فتیله » می گویند. قربانی اول می میرد ( به هر دلیلی اعم از سکته و ... ). حالا اگر این فرد سیگار یا چیز داغ دیگری داشته باشد ،  باعث می شود لباس های فرد خیلی آرام و بدون شعله بسوزند.

همین طور که لباس های فرد می سوزد ، گرما ، چربی زیر پوست را به آرامی آب می کند و پارچه که تبدیل به ذغال شده است ، مثل فیتیله ی شمع این چربی را جمع می کند و به سوختن ادامه می دهد. آزمایشی که با لاشه ی خوک پتو پیچ شده انجام شد؛ نشان داد که بدن با شعله ای آرام ولی مداوم و با 800 درجه سانتی گراد!!! می سوزد. قسمت هایی از بدن که لباس ندارد مثل بازوها یا پاها نسوخته باقی مانده ولی از قسمت های پوشیده شده تقریبا چیزی باقی نمی ماند.

 

 

ParSa بازدید : 441 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

همه ی ما حداقل در تلویزیون مسابقات گاو بازی اسپانیایی ها را دیده ایم! اما چرا گاوها به پارچه ی قرمز حمله می کنند؟

گاو ها کوررنگند و به جز رنگ های زرد و آبی رنگ دیگری را تشخیص نمی دهند. گاو های نری که برای رقابت های گاو بازی استفاده می شوند را از دوران گوسالگی تهاجمی بار می آورند به این صورت که گاو به هر جنبنده ای حمله کند ( البته این حس در همه ی حیوانات هست ولی در این گاو ها تشدید شده ) حالا چه پارچه سبز باشد یا قرمز یا سیاه.

جالب اینجاست که رنگ قرمز را به دو دلیل انتخاب کرده اند : حس خون خواهی مردم را افزایش دهد و مسابقه را خشن تر نشان دهد و دیگر اینکه تماشاگران گاوباز را به راحتی مشاهده کنند.

 

 

ParSa بازدید : 522 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

حاصل جمع بی نهایت +1 چند می شود؟

همه ی اعداد نماد هستند و وقتی می گوییم دو، قرار می گذاریم که مجموع یک و یک می شود دو. بی نهایت () یک مقدار یا یک عدد نیست بلکه یک مفهوم است. در ریاضیات می گویند: « بی نهایت مقداری است که از هر مقدار دیگری بیشتر است. » فرض گنید بزرگترین عدد را پیدا کرده اید ( ! ) ؛ اسم این عدد را هرچه دوست دارید بگذارید. اگر بپذیریم خاصیت این عدد این است که از هر عدد دیگری بزرگتر است، پس با هر عددی جمع شود، باز همان بزرگترین عدد فرضی خواهد بود که نامش را بینهایت گذاشته ایم.

اواخر قرن 19، جورج کانتور به طور رسمی نظریه ی مجموعه را ارائه داد. بر اساس نظریه ی کانتور، بی نهایت هرچیزی است که نتوان آنرا شمرد. او ثابت کرد که بین مجموعه ی بی نهایت عضوی اعداد طبیعی و مجموعه ی بی نهایت عضوی اعداد زوج ( یا هر دو مجموعه ی بی نهایت دیگر ) ، یک تناظر یک به یک وجود دارد؛ یعنی می توان اعضای این مجموعه ها را یک به یک کنار گذاشت، مثلا : دو را با چهار، سه را با شش، و ... بدون آنکه عضوی از یکی از مجموعه ها اضافه بیاید.

به این ترتیب کانتور ثابت کرد که این دو بی نهایت دقیقا اندازه ی هم هستند. کانتور با همین روش توانست ثابت کند یک + بی نهایت، بی نهایت ضرب در دو و حتی بی نهایت به توان دو و .... نیز همگی با هم برابر و مساوی با بی نهایتند!

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور می بینید؟
    کدام یک از اسم های زیر رو برای تارنمای آیندم انتخاب می کنید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 3,596
  • بازدید سال : 29,572
  • بازدید کلی : 468,681
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    بزرگترین منبع ابزار های وبلاگ نویسی ، نایت اسکینآپلود فایل و تصویر
    Review http://www.magiceagle.rzb.ir/ on alexa.com

    بهترين كدها در صبادانلود