loading...
تارنگار عقاب جادویی
ParSa بازدید : 781 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (2)

به ادامه ی مطلب بروید و با هیث لجر بازیگر فقید نقش به یاد ماندنی جوکر بیشتر آشنا شوید

هیت‌کلیف اندرو لجر (به انگلیسی : Heathcliff Andrew Ledger) ‏ بازیگر استرالیایی برندهٔ اسکار بود. او پس از بازی در نقش‌های تلویزیونی در دهه ی ۹۰، شروع به کار در هالیوود کرد و فیلم‌های او هم از لحاظ تجاری و هم از دید منتقدین با موفقیت رو به رو بودند.

 

 

ParSa بازدید : 567 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

هرساله در لاس وگاس اجلاسی با نام Black Hat برگزار می شود.

به ادامه ی مطلب بروید و با این اجلاس بیشتر آشنا شوید.

متأسفانه این مطلب مربوط به سال 2010 است {#14} 

ParSa بازدید : 432 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (4)

سری اینیمیشن های شرک را حتما دیدید !!! آیا تا به حال فکر کرده اید که خلق این هیبت این شخصیت تخیلی بود یا واقعی؟!؟


بد نیست بدانید که شخصی با این مشخصات ظاهری وجود داشته و خلق قیافه شرک با الهام از ظاهر این آقا بوده است !

اوریک تیلت که در سال 1903 به دنسا آمده و در سال 1954 هم از دنیا رفته است، یک کشتی گیر حرفه ای بود. آن هم در نخستین سالهایی که ورزش به عنوان سرگرمی شناخته شده بود. او که متولد فرانسه و بسیار باهوش بود، می توانست به 14 زبان دنیا صحبت کند، و به شعر و تجارت هم علاقه ی وافری داشت.

در دهه بیستم زندگی اش گرفتار بیماری نادر آکرومگالی شد که باعث رشد ناهنجار استخوان هایش شد و کل اندامش را در بر گرفت که برایش رنج و عذاب زیادی به ارمغان آورد. در این بین مورد بی مهری مردم نیز قرار گرفت و مجبور شد از محل زندگی اش نقل مکان کند که بسیار هم به آنجا علاقه مند بود.

 

ParSa بازدید : 502 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

به ادامه ی مطلب بروید و قسمتی کوتاه از زندگی امیلیا ایرهارت را بخوانید.


امیلیا مری ارهارت خلبان پیشگام آمریکایی بود. او به عنوان نخستین زنی که پرواز تک نفره را در عرض اقیانوس اطلس انجام داده و همچنین صلیب متمایز پرواز را دریافت کرده است، شناخته میشود.

ارهارت در پروازی برفراز اقیانوس آرام در نزدیکی جزیره هاولند ناپدید شد و تاکنون فرضیه‌های مختلفی درباره علت مرگ او مطرح شده است.

 

 

ParSa بازدید : 481 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

شاهکارهای نقاشی

من خودم هنرمند نیستم و در خلق کارهای هنری نیز ماهر نیستم، اما همیشه شاهکارهای بزرگ هنر بهم انگیزه می‌دهند. هنر تنها زیبایی دوباره خلق شده نیست؛ هنر تجلی عشق، مهربانی و عمیق‌ترین احساسات قلبی است. آیا به الهام و انگیزه نیاز دارید؟ پس به این نقاشی‌‌ها نگاه کنید! کلمه‌ای برای وصف زیبایی‌شان پیدا نمی‌شود... چه چیزی بیشتر از یک شاهکار بزرگ می‌تواند الهام بخش باشد؟ به ادامه ی مطلب بروید تا با تعدادی از این شاهکارها آشنا شوید.

ParSa بازدید : 437 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

نوجوانی که یک واگن قطار را برای انجام آزمایشی علمی به آتش کشید، خیلی زود از مدرسه اخراج شد ئ سرانجام لامپ را اختراع کرد. مشهور ترین مخترع با 1368 اختراع ثبت شده، توماس آلوا ادیسون را همه می شناسند. اما باقی اختراعات او و شخصیت جسور و با پشت کارش پشت درخشش لامپ روشنایی او پنهان مانده است!

 

ParSa بازدید : 339 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

اسکندر که اورا فاتح 36 کشور می دانند، هنگامی که در بستر مرگ افتاد، به فرمانده ی سپاه خود گفت : وقتی از دنیا رفتم ، جنازه ام را به اسکندریه ببرید و به مادرم بگویید مجلس عزای مرا به این ترتیب برگزار کند: اعلام کند که همه ی مردم برای خوردن غذا به منزل او بیایند، به جز کسانی که عزیز یا دوستی را از دست داده اند، تا مجلس عزای من با خوشحالی شرکت کنندگان برگزار گردد و شرکت کنندگان خاطره ی رنج آوری نداشته باشند.

اسکندر از دنیا رفت، فرمانده ی سپاهش، جنازه اش را به اسکندریه برد و وصیت او را به مادرش گفت. مادر دستور داد سفره ی طعامی گستردند و اعلام نمود همه ی مردم یونان به جز کسانی که دوست یا عزیزی را از دست داده اند ، شرکت کنند.

روز مهمانی فرا رسید؛ خدمتکاران همه آماده و منتظر بودند اما هیچ کس نیامد . مادر اسکندر از علت نیامدن مردم پرسید، به او کفتند: تو خود اعلام کردی همه ی مردم یونان به جز کسانی که دوست یا عزیزی را از دست داده اند در این مهمانی شرکت کنند. اما کسی نیست که دارای این شرط باشد.

مادر مطلب را دریافت و گفت: فرزندم به بهترین نحو به من تسلیت گفت و خاطرم را آرام ساخت.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور می بینید؟
    کدام یک از اسم های زیر رو برای تارنمای آیندم انتخاب می کنید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,205
  • بازدید ماه : 3,519
  • بازدید سال : 29,495
  • بازدید کلی : 468,604
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    بزرگترین منبع ابزار های وبلاگ نویسی ، نایت اسکینآپلود فایل و تصویر
    Review http://www.magiceagle.rzb.ir/ on alexa.com

    بهترين كدها در صبادانلود