loading...
تارنگار عقاب جادویی
ParSa بازدید : 2793 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (5)

سلام. خیلی بیکارم! واسه همین میخوام اینجا چندتا نکته و مطلب جالب راجع به گرگ و میش و بازیگراش که یادمه رو بزارم. مطمئنا کامل نیست. میتونید در قسمت نظرات پیشنهادات دیگه ی خودتون رو اضافه کنید.

1- رابرت پتینسون در طول قسمت اول فیلم، رانندگی، بیسبال و جنگ  رو یاد گرفت!

2- لاتوا کانتانته (La toa cantante ) که هم در کتاب و هم در فیلم، آرو به ادوارد میگه، به ایتالیایی یعنی خواننده ی تو ، و منظور انسانی است که بوی خونش برای اون خون آشام فرق داره و خیلی خاصه و اون خون آشام رو به خودش میخونه!

3- توی کتاب کسوف که از زبان بلاست، ادوارد و آلیس وقتی دارن باهم حرف میزنن، آلیس از ادوارد میپرسه که منظور آرو از لاتوا کانتانته چی بود. اما توی فیلم نشون میدن که آرو به ادوارد میگه!

4- اگر به فیلم یک دقت کرده باشید، میتونید استفنی مه یر رو ببینید!! وسطای فیلم وقتی بلا و پدرش توی رستوران دارن غذا میخورن، توی یکی از سکانس ها استفانی رو نشون میده که دقیقا در 1:12:8  نشونش میده! و براش بشقاب سالاد میبره و اسمش رو هم میگه! البته فکر کنم توی قسمت های دیگه مثل عروسی ادوارد و بلا در سپیده دم و جشن آلیس توی کسوف هم باشه اما یادم نیست دقیقا؟؟

 

 

5- یک خون آشام قدیمی آلیس رو خون آشام می کنه تا از دست جیمز که به دنبال شکار اون بوده نجاتش بده! جیمز هم اون خون آشام رو پیدا می کنه و می کشتش اما هرگز آلیس رو پیدا نکرد. توی فیلم هیچ اشاره ای به این موضوع نمیشه اما در کتاب اصلا دلیل حمله ی جیمز به بلا هم همین بوده. جیمز  آلیس رو به یاد میاره، تنها طعمه ای که تونست از دستش فرار کنه. از بلا هم به خاطر این فیلم میگیره که به ادوارد نشون بده. خودش هم میگه که تو (بلا) هیچ جذابیتی نداری اما میخوام اون بچه رو (ادوارد) سرجاش بشونم. دنبال آلیس هم نمیره و میگه تنها کسی بودی که از دست من فرار کردی، پس حتما لیاقت زنده موندن رو داری و در آخر هم که ادوارد تبدیل به خاکسترش میکنه !!.

 

6- جاسپر سال حدود سال 1850 سرگرد سواره نظام ارتش تگزاس بوده و اون موقع خون آشام میشه و مدت ها به کشتن انسان ها میپرداخته و واسه همین براش سخته مقاومت دربرابر خون. جاسپر حدود 70 ساله که سبزی خوار شده و یه  و 68 سال هم از ادوارد بزرگتره !!!

7- رابرت پتینسون 26 و کریستین 22 سالشه!

8- رزالی در داستان، بهترین نوازنده ی خانواده ی کالن معرفی میشه !

9- استایل زیبا ی تیلور لاتنر حاصل 7 سال کاراته و 12 سال بدن سازیه که کاراته رو از 6 سالگی شروع کرد و در 12 سالگی قهرمان مسابقات نونهالان آمریکا شد و بدن سازی رو هم بعد از کاراته ( در سن 13 سالگی ) به صورت حرفه ای دنبال کرد!

10- تیلور لاتنر تنها 20 سالشه!

11- پدر تیلور خلبان خطوط هوایی تجاری است!

12- بازیگران نقش بچه های کوئیلوت عموما یا بومی (سرخپوست) هستند یا دورگه (پدر یا مادرشان بومی است) مانند سث که بازیگرش بوبو استیوارت نام داره و همینطور جیکوب که تیلور لاتنر بازیگرشه،مادرش بومی بوده و ...

13- کلان لاتز بازیگر نقش امت، از خیلی قبلتر از شروع مجموعه ی گرگ و میش، با اشلی گرین ( آلیس ) و جکسون رادبون (جاسپر) دوست بوده و پس از گرگ و میش هم با تمام اعضای اصلی مجموعه، دوستی خود را حفظ کرده!

14- اسم پیتر فاسینلی (بازیگر نقش کارلایل)  خیلی جالبه! پیتر که هیچی اما فامیلیش ، فاسینلی خونده نمیشه بلکه فاچینلی میخوننش (Peter Facinelli) جالب اینکه اسم نقشش توی گرگ و میش هم کارلایل خونده میشه نه کارلیسل (Carlisle)!!

15- رابرت داگلاس توماس پتینسون! نوازنده، مدل و بازیگر برتانیایی است!

16- رابرت دو خواهر به نام های لیزی و ویکتوریا دارد که لیزی ، خواننده است.

17- رابرت علاوه بر فیلم های اکشن،سری گرگ و میش و هری پاتر، در فیلم های رمانتیکی مثل نمایش نامه ی مکبث، Little Ashes و تس آف د داربرویلس (Tess of the d'Urbervilles) نیز بازی کرده است.

18- رابرت نواختن پیانو رو از سه سالگی و گیتار رو از پنج سالگی شروع کرد.

19- اولین کار بازیگری رابرت  در سال 2004 در یک نقش مکمل بود که با دستمزد آن هزینه ی مدرسه اش را پرداخت! هری پاتر و جام آتش اولین نقش جدی او در سینما بود.

20- رابرت از بین 3000 نفر برای بازی در نقش ادوارد کالن انتخاب شد.

21- در سال 2011، رابرت و کریستین پنجمین زوج پولدار هالیوود شناخته شدند.

22- رابرت برای اینکه احساس ادوارد رو بیشتر درک کنه، سه هفته قبل از فیلم برداری ماه نو به ایالت اورگون و شهر پورت لند رفت و طی این مدت با کسی صحبت نکرد!

23- رابرت چیزی راجع به گرگ و میش نشنیده بود و فقط وقتی شنید کریستین استوارت در نقش اصلی زن بازی میکند، برای بازی در نقش ادوارد داوطلب شد!!!

24- نیکی رید و جکسون رادبون، بیسبال بازی کردن با دست چپ رو طی فیلم برداری صحنه ی بازی بیسبال در شفق یاد گرفتند!

25-  پیتر فاسینلی، انتخاب دوم کارگردان برای بازی در نقش کارلیسل بود، و پیتر در نامه ای به کترین هاردویک نوشت و گفت امیدوارم روزی با شما همکاری کنم؛ چند روز قبل از فیلمبرداری بازیگر اصلی از نقش خود انصراف داد و کارگردان هم به پیتر پیشنهاد داد و او هم بی معطلی پذیرفت. پیتر حتی قبل از این خبر، مو های خود را نیز رنگ کرده بود!

بسیاری نکات جالب دیگه هم هست که فعلا یادم نیست!

توجه : این مطلب به زودی کامل تر خواهد شد!!!

 

 

یک خون آشام قدیمی آلیس رو خون آشام می کنه تا از دست جیمز که به دنبال شکار اون بوده نجاتش بده! جیمز هم اون خون آشام رو پیدا می کنه و می کشتش اما هرگز آلیس رو پیدا نکرد. توی فیلم هیچ اشاره ای به این موضوع نمیشه اما در کتاب اصلا دلیل حمله ی جیمز به بلا هم همین بوده. جیمز  آلیس رو به یاد میاره، تنها طعمه ای که تونست از دستش فرار کنه. از بلا هم به خاطر این فیلم میگیره که به ادوارد نشون بده. خودش هم میگه که تو (بلا) هیچ جذابیتی نداری اما میخوام اون بچه رو (ادوارد) سرجاش بشونم. دنبال آلیس هم نمیره و میگه تنها کسی بودی که از دست من فرار کردی، پس حتما لیاقت زنده موندن رو داری و در آخر هم که ادوارد تبدیل به خاکسترش میکنه !!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/07/29 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زینب در تاریخ 1392/04/31 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

چه باحال خیلی جالب بودشکلک

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1391/10/02 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

جالب بود

این نظر توسط maede glambert and belieber در تاریخ 1391/08/27 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

kheili jaleb bood merssssssssssiشکلک

این نظر توسط roya در تاریخ 1391/08/25 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

فونته خیلی خوب بود!!
ببینم خاطرات یک خون آشام فونت به خصوص نداره؟!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور می بینید؟
    کدام یک از اسم های زیر رو برای تارنمای آیندم انتخاب می کنید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 3,576
  • بازدید سال : 29,552
  • بازدید کلی : 468,661
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    بزرگترین منبع ابزار های وبلاگ نویسی ، نایت اسکینآپلود فایل و تصویر
    Review http://www.magiceagle.rzb.ir/ on alexa.com

    بهترين كدها در صبادانلود