loading...
تارنگار عقاب جادویی
ParSa بازدید : 1782 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (5)

مصاحبه مکنزی فوی با Twilight Poison :

 

Twilight Poison : من خیلی دوست دارم بدونم که تو از بازیگرانی که باهاشون بازی کردی چطوری کارهایی رو باید انجام می دادی , یاد گرفتی؟

مکنزی فوی: خوب, اغلب اوقات بهشون نگاه می کردم و یاد می گرفتم.چون اونها اول خودشون بودن و بعد تبدیل به کارکترشون می شدن.

Twilight Poison : پس در واقع باید یه نکته ای توی این یادگیری با نگاه کردن باشه.یعنی تو فکر می کردی که " من می خوام توانایی انجامش رو داشته باشم!"

مکنزی فوی : به خاطر این که هر کسی یه سری شیرین کاری های خاص خودش رو بلده و این خیلی باحاله که همراه با یه سری از تلنگرهاست!

Twilight Poison : الان , در کنفرانس مطبوعاتی یه سری پیمان رو گفتی .....به نظرت چه کسی بزرگترین مقصره؟

مکنزی فوی: همون طور که گفتم ..........نمی خوام کسی رو دچار مشکل کنم.(می خنده)

Twilight Poison : آیا کسی هست که پیمانی نداده باشه؟

مکنزی فوی: ام.... استفنی مه یر , تیلور لاوتنر , نوئل فیشر , دکتر گری وینبرگ , و یه سری افراد دیگه هم هستن مثل خانم ترسی هگین, خانم جودی شکونی , بیشتر کالن ها که هیچ پیمانی نبستن و اوه! خانم اشلی گرین که هیچی نگفت!

Twilight Poison : اولین باری که تیلور , کریستن و راب رو دیدی کی بود؟

مکنزی فوی: خوب اولین باری که کریستن و راب رو دیدم توی اتاق گریم بود. و فکر می کنم اولین باری که تیلور رو دیدم توی اولین صحنه ای بود که قرار بود بازی کنم.

Twilight Poison :چه کسی روی صحنه بیشتر از همه شوخی می کرد؟

مکنزی فوی: راب واقعا آدم بامزه ای هستش! خیلی جوکهای باحالی بلده!

Twilight Poison : چه کسی بیشتر از همه تو رو می خندوند؟

مکنزی فوی: آقای گری.اون هم خیلی بانمکه!

Twilight Poison : وقتی داشت صحنه بسته می شد تو توی صحنه آخر بودی؟

مکنزی فوی: بله.فقط من و کریستن بودیم!

Twilight Poison : تو آخر فیلم 2 بودی ؟

مکنزی فوی : بله!

 

Twilight Poison : البته فکر کنم بیشتر افراد بودن؟

مکنزی فوی: خوب معلومه به خاطر گرگ ها افراد اتاق صداگذاری و جلوه های ویژه هم حضور داشتند.اما در صحنه آخر فقط من و کریستن بودیم و این خیلی عالی بود!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یادم رفته در تاریخ 1395/03/12 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

اره خیلی نازه این دختر کوچولو

این نظر توسط امیر مهدی جوون در تاریخ 1394/12/02 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

جیگرتوبخورم مکنزی .مکنزی جیگره خودمه

این نظر توسط pouriya در تاریخ 1394/05/07 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

ممنون از متن ها

این نظر توسط sany در تاریخ 1392/06/03 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

وایی من عاشق مکنزی یا همون رنزمه هستم بس که این دختر نازه مرسی!!!

این نظر توسط Neda در تاریخ 1391/08/25 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

in peymani k mige chie?شکلک
پاسخ : من هم نمیدونم !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور می بینید؟
    کدام یک از اسم های زیر رو برای تارنمای آیندم انتخاب می کنید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 41,833
  • بازدید کلی : 480,942
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    بزرگترین منبع ابزار های وبلاگ نویسی ، نایت اسکینآپلود فایل و تصویر
    Review http://www.magiceagle.rzb.ir/ on alexa.com

    بهترين كدها در صبادانلود