loading...
تارنگار عقاب جادویی
ParSa بازدید : 447 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

برمودا بخشی از غرب اقیانوس اطلس است که در آنسوی سواحل جنوب شرقی ایالات متحده قرار گرفته و به شکل مثلث است. این قسمت از کره ی زمین همیشه محل وقوع حوادث مرموزی است که همواره پرونده ی قربانیانش بدون هیچ نتیجه ای مختومه اعلام می شود.

مثلث برمودا تاکنون صدها هواپیما و کشتی را بدون هیچ اثری در خود مفقود ساخته است. در اغلب این حوادث که از سال 1945 آغاز گردیده، بیش از 1000 نفر جان خود را از دست داده اند یا به عبارت دیگر هیچ کس از سرنوشت آنها خبری ندارد. شاید در دل جهان دیگری به زندگی فرازمینی خود ادامه می دهند!!! نکته ی جالب توجه این است که بیشتر هواپیماها و کشتی ها در شرایطی دچار اتفاق شده اند که تا آخرین لحظات قادر به ادامه ی تبادل اطلاعات و پیام های رادیویی بوده اند، اما به زعم این مراحل با اعلام پیام هایی نا مفهوم اظهار داشته اند که دستگاه های آنها از کار افتاده، عقربه ی قطب نما ها به چرخش درآمده و آسمان نیز تیره و غبار آلود شده است.

اما نکته ی مهم این است که چندین سال از مفقود شدن قربانیان می گذرد و علم و تکنولوژی هم اینقدر پیشرفت کرده است اما هنوز هم هیچ فردی به راز این منطقه پی نبرده است؛ هرچند حدسیاتی زده می شود ولی هیچ کس قادر به اثبات آن نیست. مثلا : می گویند مکانی است سری که ارتش آمریکا با تکنولوژی بسیار پیشرفته در آنجا پایگاه نظامی دارد و یا معتقدند نیروهایی فرازمینی در این رابطه دخیل هستند

.

در ادامه چند مورد از قربانیان برمودا را خواهید شناخت:

* تی بی ام آونجر ، متعلق به نیروی دریایی آمریکا که از جانب پایگاه هوایی فورت لادیرال در یک روز آفتابی ماموریت یافته بود، در تاریخ 5 دسامبر 1945 مفقود گردید که علارغم جست و جو پیرامون این مسئله از طریق هوا و دریا، هیچ نشانه ای از جعبه ی سیاه هواپیما، روغن و یا لاشه های هواپیما به دست نیامد، به طوری که گویی همچین چیزی اصلا وجود نداشته است.

* در 30 اکتبر 1954 یک هواپیمای جنگنده ی نیروی دریایی ایالات متحده هنگامی که از پایگاه هوایی دریایی « پاتوکنست » واقع در مریلند به جزیره ی آزرو می رفت با 42 سرنشین و خدمه ناپدید شد. بلافاصله 200 هواپیما و 10 کشتی ، چندین مایل از اوقیانوس را بررسی کردند اما اثری پیدا نشد. آخرین پیام کشتی به برج مراقبت آزرو ، یک (پیام کمک ) بود.

*در تاریخ 7 ژوئن اتفاق عجیبی برای یک خلبان رسمی به نام « کارولین کاسیو » پیش آمد. هواپیمای او که از نوع سبک بود، در مسیر پرواز خود از ناساتو به جزیره ی گراند تورک و باهاما، به همراه یک مسافر ، از روی صفحه ی رادار ناپدید شد. پس از حدود 40 دقیقه تاخیر در جزیره ی گراند تورک فرود آمد و اظهار داشت که به مدت 30 دقیقه قادر به یافتن مسیر نبوده و بر فراز دو جزیره ی ناشناخته ی خالی از سکنه پرواز می کرده؛ درحالی که این دو جزیره همان جزایر مقصد بوده و ساکنان آنها هواپیمای سبکب را مشاهده کرده بودند که به دور جزیره می چرخد !

* یکی از حوادث عجیبی که باعث شد این جزیره مرموز تر شود این بود که در سال 1840 کشتی بزرگ فرانسوی ، « رزالی » در راه اروپا به هاوانا در مثلث برمودا با بادبان های برافراشته و بدون سرنشین پیداشد ، در حالی که همه چیز مرتب و انبار آذوقه دست نخورده و اثری از جنگ و خونریزی نبود.

 

* سرگذشت کستی « مری سلست » نیز در نوع خود جالب است. این کشتی در مسیر خود به منطقه ی شمالی آزرو ، از شمال این دریا عبور کرد و در همان نقطه در سال 1872 کشتی دو دکله ی بریتانیایی گراتیا ، آنرا پیدا کرد . ناخدای کشتی گراتیا ، کشتی مری سلست را از وسط اوقیانوس به ساحل هدایت نمود. کشتی مزبور در حالی که بادبان هایش برافراشته و بشکه های الکل در انبار کشتی دست نخورده و سالم ، به همراه غذای کافی پیدا شد. در این میان از سرنشینان آن از جمله ناخدا و همسر و دختر کوچکش ، اثری نبود درحالی که پول ها، اوراق ، و وسایل شخصی دست نخورده بود. نکته ی عجیب درمورد این کشتی این بود که اتاق اطلس کشتی طوری از پشت تخته بندی شدده بود  که گویی افراد می خواستند آنجارا سنگری محکم برای دفاع از خود سازند.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال در تاریخ 1348/10/11 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام
به موسیقی بیشتر بپردازید وعکس از سازها هم یادتون نرهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور می بینید؟
    کدام یک از اسم های زیر رو برای تارنمای آیندم انتخاب می کنید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,645
  • بازدید ماه : 1,645
  • بازدید سال : 42,610
  • بازدید کلی : 481,719
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    بزرگترین منبع ابزار های وبلاگ نویسی ، نایت اسکینآپلود فایل و تصویر
    Review http://www.magiceagle.rzb.ir/ on alexa.com

    بهترين كدها در صبادانلود